_rebranding

W sezonie 2018-19 zmieniliśmy całą identyfikację wizualną klubu Miasto Szkła Krosno. W ramach projektu, stworzyliśmy nowe logo oraz kolorystykę. Zostały przygotowane też zupełnie nowe stroje meczowe, odzież klubowa oraz kibicowska. Miasto Szkła, zyskało swoją unikatową tożsamość i nadal wyróżnia się na tle pozostałych zespołów koszykarskich w Polsce.
_odkryj więcej

_360 stopni

Klub otrzymał zupełnie nowy wygląd, a z nim instrukcje jak się nim posługiwać. W ramach projektu został przygotowany łatwy w obsłudze ‘brand manual’. Dzięki temu wizerunek klubu jest spójny od boiska, przez szatnie, aż do całej komunikacji w mediach społecznościowych.
Nowe logo klubu to kombinacja akcentów typowo koszykarskich, w tym wypadku strefy rzutów wolnych, piłki do koszykówki oraz klubowej maskotki - Krosno -Skoczka. Logo jest jednym z najbardziej wyróżniających się w polskim sporcie - zarówno przez odważny projekt, jak i skupieniu się na detalach.

_kolory
i detale

_unikalny design
Stroje otrzymały odświeżone kolory, złote akcenty i koszykarskie detale, Na treningówkach zaprojektowany został kamuflaż składający się z sylwetek koszykarzy. Na strojach meczowych logo sponsorów składały się z jednolitych kolorów spójnych z kolorystka klubu. Unikatowy projekt dopełniła najwyższa jakość wykonania i materiałów.

_klubowylifestyle

Zawodnicy i kibice Krosna otrzymali przygotowaną dla nich ofertę odzieży z nowym logo i wizerunkiem klubu. Wszystko przygotowane w taki sposób, aby odzież nie była tylko formą wspierania klubu podczas wydarzeń sportowych, ale także świetnie nadawała się na różne okazje.